$$$$ بوي ياس$$$$


 زنی كه ترس را نمی شناسد!

 این زن آمریكایی كه فقط با حروف مخفف' اس-ام' معرفی شده هرگز معنی ترس را نفهمیده است. نه به دلیل اینكه او زنی بسیار شجاع است بلكه به دلیل یك اختلال مغزی بسیار نادر او هرگز در طول زندگی اش احساس ترس نكرده است.

سندروم 'اورباخ - ویئته' یك بیاماری نادر ژنتیكی است كه مشخصه های اصلی آن ضخیم شدن پوست و مخاط ها است اما در موارد وخیم تر این بیماری می تواند آمیگدال مغز( بادامك مغز) را تحت تاثیر قرار دهد.

اگر میزان كلسیم در آمیگدال مغز بیش از اندازه افزایش داشته باشد می تواند احساسات را تغییر دهد. آمیگدال نقشی حیاتی را در احساسات مانند خشونت ، لذت یا ترس دارد.' اس-ام' قادر به درك همه  احساسات به غیر از ترس است.

این مساله گاهی جان او را به خطر می اندازد. از سال ها پیش این زن آمریكایی توجه متخصصان اعصاب را به خود جلب كرده است. او آزمایش های زیادی را پشت سر گذاشته است: مانند نوازش كردن یك عنكبوت بزرگ پشم آلود، گردش شبانه و تنها در خانه ای كه گفته شده اشباح در آن هستند یا مشاهده وحشتناك ترین فیلم ها . این زن خندیده یا احساس تنفر كرده است اما ترس را احساس نكرده است.
http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1391/11/27/634965592815634069.jpg
این زن در محله ای  با نرخ بالای خشونت زندگی كرده و بارها مورد حمله قرار گرفته و تهدید به مرگ شده است بی آنكه كمترین احساس ترس داشته باشد.

محققیان دانشگاه آیووا تایید كرده اند كه در مورد سندرم این زن راه حلی را یافته اند. آنها این زن را ناگزیر كردند هوایی كه 35 درصد آن را دی اكسید كربن (CO2) معادل 900 برابر میزان این گاز در اتمسفر تشكیل می داد، تنفس كنند. نتیجه : ضربان قلب افزایش یافت، عرق كرد و چهره اش نشانه هایی از ترس را بروز داد. این آزمایش روی دو بیمار مشابه تكرار شد و نتیجه یكسان بود.

این كشف به دانشمندان اجازه داد تا نظریه ای را مطرح كنند: احساس ترس تنها مربوط به آمیگدال مغز نمی شود. اگی خطر از ناحیه خارجی باشد این بخش از مغز هیچ واكنشی در مورد ترس نشان نمی دهد. اما اگر حمله در داخل بدن صورت گیرد در این صورت ترس از طریق كانالی كه هنوز ناشناخته است منتقل می شود.

اكنون دانشمندان تلاش می كنند با یافتن این كانال متفاوت شاید موفق شوند روزی این زن را با احساسی كه از دوران كودكی با آن بیگانه بوده آشنا سازند.
نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 13 حقیقت در مورد لوازم آرایشی که نمی دانستید


لوازم آرایشی و بهداشتی یکی از مهمترین عناصر تاثیرگذار در سلامت پوست شما هستند ، علاوه بر دقت در انتخاب محصول مناسب نحوه نگهداری و استفاده از آنها نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

نکات زیر را همواره به خاطر داشته باشید :

 
1 - ریمل می تواند باعث آسیب چشمان شما هنگام خواب شود . شما ممکن است با خارش، چشم پرخون، قرنیه خراشیده، یا حتی یک عفونت از خواب بیدارشوید. اطمینان حاصل کنید که تمام آرایشتان را قبل از اینکه به رختخواب بروید پاک کرده باشید .

 
2 - رژ لب های مایع براق محفاظت کمی در برابر اشعه خورشید دارند و می توانند اشعه مخرب UV را به لب جذب کنند. اگر شما می خواهید لبتان براق باشد، ابتدا از رژ لب مات معمولی استفاده کرده و سپس روی آن رژ براق بزنید. سعی کنید تا از یک برق لب با حداقل SPF 30 استفاده کنید .

 
3 - لاک ناخن ، به ویژه رنگ های تیره تر ، ممکن است ناخن های انگشتان دست و پا را لکه دار کرده ویا زردکند. ناخن هایی که تغییررنگ داده اند دوباره به حالت طبیعی برمی گردند، اما ممکن است ماه ها طول بکشد.

 
4 - صرفا به خاطر اینکه محصولی ادعا می کند hypoallergenic است، به این معنا نیست که شما نسبت به آن واکنشی نداشته باشید .FDA استانداردی برای استفاده از عبارت "hypoallergenic ندارد، بنابراین تولیدکنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی مجبور نیستند ادعای خود را اثبات کنند. هر محصولی می تواند از برچسب "hypoallergenic" استفاده کند ،هیچ مهم نیست که مواد تشکیل دهنده آن چه هستند، و هیچ محصول زیبایی را نمی توان تضمین کرد که موجب یک واکنش حساسیتی نشود !

 
5 - به دلیل خطر ابتلا به عفونت چشم، شما باید لوازم آرایش چشم ، از جمله ریمل مژه و ابرو، خط چشم، سایه چشم را زود عوض کنید. لوازم مایع یا کرم مانند می تواند جایگاه مناسبی برای باکتری ها باشند ، بنابراین برخی از کارشناسان توصیه می کنند ریمل مژه خود را هر سه ماه یکبار جایگزین کنید . اگر ریمل خشک شد، آب و یا مایع دیگری به آن اضافه نکنید این کار می تواند موجب رشد باکتری هاشود

 
6 - برس، اسفنج ها و انگشتان شما باکتری ها و میکروب های دیگر را از پوست جذب می کند ، به همین دلیل به اشتراک گذاشتن لوازم آرایش می تواند به معنای به اشتراک گذاری باکتری ها باشد .

 
7 - قرار گرفتن در معرض نور یا گرما می تواند موجب تجزیه مواد نگهدارنده ای شود که با باکتری ها مبارزه می کنند، بنابراین لوازم آرایش خود را در فضاهای گرم قرار ندهید . اگرچشمتان دچار عفونت شده از لوازم آرایش استفاده نکنید تا زمانی که علت آن را کشف کنید .

 
8 - سرمه نوع سنتی از آرایش چشم است که می تواند حاوی مقدار قابل توجهی سرب باشد استفاده از آن به عنوان یک افزودنی در لوازم آرایشی و بهداشتی تحت نظارت FDA در ایالات متحده مجاز نیست.

 
9 - تولیدکنندگان مواد آرایشی می توانند محصولات را بدون تایید FDA به فروش برسانند . FDA محصولات آرایشی و یا مواد تشکیل دهنده لوازم آرایشی و بهداشتی را بررسی یا تایید نمی کند ، با استثنای رنگ های افزودنی ، که نیاز به آزمایش ایمنی دارند .

 
10 - نیازی نیست که سازندگان لوازم آرایشی اطلاعات در مورد هر گونه جراحت ناشی از محصولات خود را به FDA ارائه کنند. محصول تنها در صورتی از بازار جمع آوری می شود که FDA در دادگاه ثابت کند که این محصول خطرناک یا خلاف قانون است.

 
11 - خراش چشم با برس ریمل ، شایع ترین آسیب مربوط به لوازم آرایشی می باشد. این می تواند منجر به یک عفونت چشمی شود در صورتی که خراش درمان نشود، عفونت ها می تواند منجر به زخم در قرنیه، از دست دادن مژه، و یا حتی کوری شود. برای جلوگیری از این نوع آسیب، سعی کنید در هنگام رانندگی و یا سوار شدن در یک وسیله نقلیه در حال حرکت از ریمل استفاده نکنید .

 
12 - "Cosmeceutical" یک اصطلاح عمومی برای محصولیست که برای زیباسازی است، اما همچنین خاصیت درمانی نیز دارد . با این حال، FDA یک محصول را به صورت لوازم آرایشی و یا درمانی طبقه بندی می کند البته بر اساس مورد استفاده و آن را به عنوان ترکیبی از هر دو به رسمیت نمی شناسد.

 
13 - به گفته انجمن سرطان آمریکا، بر اساس اطلاعات موجود، شواهد کمی وجود دارد که نشان دهد استفاده از لوازم آرایشی، خطر ابتلا به سرطان را افزایش می دهد. اما برخی از محصولات ممکن است هنوز کاملا تست نشده باشند، بنابراین تحقیقات بیشتری مورد نیاز است.

نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 عکس های جالب و دیدنی


















نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 عکس های ناز از بچه های کوچولو

















نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: شنبه 28 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 ایـن 10 فرمـان را به خاطـر بسپاریـد!

در خانه‌تان منتظر آژانس نشسته‌اید اما بدون اینکه دلیلش را بدانید وجودتان پر از استرس و نگرانی است بدتر از همه قرار مهمی‌ هم دارید که این حالت ممکن است آن را تحت تاثیر قرار دهد و بدتر از همه اینها نداشتن وقت است؛ اشتباه است اگر فکر کنید نمی‌توانید در این زمان محدود برای به دست آوردن آرامش تان انجام دهید، کافی است به یکی از این پیشنهادها عمل کنید تا ظرف 5 دقیقه (تنها 5 دقیقه) به آرامش برسید.
 1. نفس عمیق بکشید


برای چند دقیقه کارتان را رها کنید، یک جای راحت و خلوت بنشینید. نوک انگشت میانی و شست‌تان را به هم بچسبانید. چشمان‌تان را ببندید و چند نفس عمیق بکشید. ممکن است این توصیه کمی ‌تکراری به نظر برسد اما تجربه نشان داده که کاملا موثر است. این روش یکی از روش‌های تمرکزی است که در یوگا یاد می‌دهند. خوبی این روش این است که در هر جایی می‌توانید انجام دهید، حتی در وسط غرفه سوپر مارکت.
 2. به یک سفر خیالی بروید


خیلی وقت‌ها ناراحت و مضطرب هستید و ممکن است فکر کنید که کاش می‌شد به جای همه این مشغولیت‌ها به یک مسافرت بروید. طبق روش، برای انجام دادن این کار همان پنج دقیقه کافی است. چشمانتان را ببندید و خودتان را در دلپذیرترین جایی که تا به حال مسافرت کرده‌اید یا دوست دارید به مسافرت بروید تصور کنید. تصویر ذهنی یک ساحل شنی با شن‌های طلایی و گرم و موج‌های آبی دریا که به کف پاهایتان می‌خورد می‌تواند موجب احساس آرامش شود. سعی کنید حتی جزییات جایی که در ذهن به آنجا مسافرت می‌کنید را هم تصور کنید، صدای موج دریا، بوی ساحل و گرمی‌آفتاب.
 3. کمی ‌آهنگ گوش کنید

آهنگ‌هایی که با آنها خاطره خوب دارید را برای این جور مواقع کنار بگذارید. خیلی از آدم‌ها با آهنگ‌هایی که در جوانی گوش کرده‌اند خاطره دارند و واکنش خوبی به شنیدن آن نشان می‌دهند. دکتر سوزان‌هانسر، مسئول بخش موزیک درمانی دانشگاه برکلی می‌گوید:" فرقی نمی‌کند که چه آهنگی باشد، فقط آهنگی را انتخاب کنید که به شما حس خوبی می‌دهد."
 4. برعکس حرف بزنید


وقتی خیلی عصبانی هستید یا استرس دارید سعی کنید حروف الفبا را از آخر به اول بگویید یا از صد برعکس به پایین بشمارید، تمرکز روی این کار موجب می‌شود که ذهنتان عامل استرس و فکر ناراحت‌کننده را برای مدتی فراموش کند. از آخر خواندن شعر و یا حتی برعکس حرف‌زدن می‌تواند همین تاثیر را داشته باشد.
 5. بالانس بزنید

در یک مطالعه عنوان شده است که در بعضی افراد، بالانس زدن و وارونه شدن برای چند ثانیه تا چند دقیقه می‌تواند موجب آرام شدن آنها شود. بازگشت سریع‌تر و راحت‌تر خون به داخل مغز و یا کم رسیدن خون حاوی اکسیژن می‌تواند موجب یک جور حالت سرخوشی شود. برعکس دیدن تصاویر و دنیای اطراف در این وضعیت هم می‌تواند توجه شما را از مساله استرس‌زا منعطف کند. حفظ تعادل در وضعیت وارونه هم بیشتر موجب متمرکز شدن و آرامش شما می‌شود.
 6. از ته دل بخندید


از نظر روانشناسان این مساله که خنده می‌تواند موجب آرامش شود کاملا ثابت شده است. خنده با پایین آوردن سطح کورتیزول در خون موجب کنترل استرس می‌شود. در مواقع نگرانی و استرس، سعی کنید از ته دل بخندید. برای خودتان جوک تعریف کنید. به یک خاطره بامزه فکر کنید و اگر هیچ کدام از اینها هم گیرتان نیامد همین طور الکی بخندید.

 7. آفتاب بگیرید


وقتی آفتاب با پوست بدن، تماس پیدا می‌کند عملکرد مواد شیمیایی و هورمون‌هایی مانند سروتونین که موجب پایدار شدن خلق می‌شود بهبود پیدا می‌کند. کمی‌آفتاب بگیرید، حتی اگر شده یک قرار کاری را در فضای باز انجام دهید یا ماشین‌تان را کمی ‌دورتر پارک کنید و کمی‌ زیر آفتاب قدم بزنید. اگر در خانه هستید، پرده‌ها را کنار بزنید، از نور روز استفاده کنید و کمی‌ کنار پنجره بایستید.

 8. طناب بزنید


طناب زدن فقط برای بدن سازها یا کسانی که به خاطر بیماری قلبی باید ورزش کنند مناسب نیست. بررسی‌ها نشان داده است که 20 دقیقه طناب زدن مقدار زیادی اندروفین در بدن آزاد می‌کند. اندروفین هورمونی است که موجب بوجود آمدن سرخوشی می‌شود. به غیر از این حرکت تکراری و مداوم طناب موجب ریلکس شدن عضلات و تمرکز و آرامش اعصاب می‌شود.
 9. با دوستان تان تماس بگیرید


حمایت گرم یک بزرگ‌تر یا صحبت کردن با یک دوست در شرایط بحرانی می‌تواند کمک زیادی برای رسیدن به آرامش بکند. حمایت اجتماعی یکی از موثرترین روش‌هایی است که برای کنار آمدن با شرایط استرس‌زا و ناراحتی شناخته شده است. چند دقیقه صحبت کردن با پدر و مادر یا دوستی که حرفتان را می‌فهمد از هر آرام بخشی سریع‌تر عمل می‌کند. حتی اگر نمی‌توانید با آنها صحبت کنید برایشان پیغام بگذارید یا پیامک بفرستید.
 10. ماساژ درمانی را فراموش نکنید


اگرچه ماساژ درمانی می‌تواند موجب آرامش شما شود اما این بار ماساژ دادن برای رسیدن به آرامش پیشنهاد شده است. این توصیه آخر، مخصوص مادرانی است که فرزند کوچک دارند. طبق مطالعات انجام شده، مشخص شده است در آغوش گرفتن کودک و یا ماساژ دادن بدن یک نوزاد با روغن بچه می‌تواند علاوه بر آرامش کودک مجب آرامش مادر هم شود. با این کار سطح هورمون استرس کورتیزول در خون مادر پایین می‌آید.

نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

عکس های خوشمزه و شیرین

 














































































نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 سوژه های دیــدنی از شـکار لحـظه ها











































































































































نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: سه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 مجموعه اس ام اس های جدید و زیبا و جک های جدید روز

 اس ام اس جک خنده دار بهمن 91 (4)

 

 

 

شما هم قبل از خاموش کردن لامپ

وامیستین مسیر برگشت به جای خوابتون و جای گوشیتون رو از حفظ میکنین

یا فقط من اینجوریم !؟

.

.

.

دقت کردین درست وقتی که عجله داری یا هوا سرده یا جیش داری

کلیدت تو غیر قابل دسترس ترین سوراخ کیف و جیبت مدفون شده !؟

.

.

.

شاید دل من عروسکی از چوب است ، مثل قصه ی پینوکیو محبوب است

اما چه دماغی داره این بیچاره ، از بس که نوشته " حال من هم خوب است " !

.

.

.

در پاک بودن فوتبال‌ ما همین بس که:

یکی به یکی میگه کیسه کش ! اونم به اون یکی میگه لنگی !

که هردو مظهر پاکی و نظافت هستن !

.

.

.

یه کشف جدید:

شما میتوانید با زدن راهنما سرعت ماشین کناریتون را تا چندین برابر افزایش دهید!

.

.

.

همه را صدا زدم جز خدا

هیچ کس جوابم را نداد جز خدا . . .

.

.

.

 

جملات طنز و جالب

 

ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺧﻔﮕﯽ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ

ﻓﮏ ﮐﺮﺩﻡ ﺑﻐﺾ ﺩﺍﺭم ﺗﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﮔﻔﺖ :

ﻟﺒﺎﺳﺘﻮ ﭼﺮﺍ ﺑﺮ ﻋﮑﺲ پوﺷﯿﺪﯼ ؟

.

.

.

خدا کنه تا بیشتر از ۹ ساله دیگه زنده بمونیم و بریم تو سال ۱۴۰۰

بعد هی بگیم : شماها یادتون نمیاد ما صده سیصدیا

 

 

خیلی فاز میده ؛ حس آثار باستانی بودن به آدم دست میده !

.

.

.

یه بار رفتم خونه یه بنده خدایی ویندوز عوض کنم،

دختره بهم گفت اگه میشه مای کامپیوتر رو هم نصب کنید

گفتم اونجوری هزینتون بیشتر میشه ها: ))

گفت :چاره ای نیس!

هیچی دیگه ، پول تک تک آیکونا رو جداگونه ازش گرفتم!

.

.

.

 

جدیدترین جملات طنز

 

مرغ عشقه داریم!صدای ترمز دستی میده :|

.

.

.

ﺑـــﻪ ﺑﻌﻀــﯽﻫـــﺎ اوﻧﻘﺪﺭ ﺑﻬــــــــﺎ ﻣﯿـــﺪﯼ ﮐـﻪ

ﯾـﻪ ﺭﻭﺯ ﺧــﻮﺩت هم ﺩﯾﮕـﻪ ﻧﻤﯿﺘـــــﻮﻧـﯽ ﺑﺨــــﺮﯾـــﺶ !

.

.

.

بدترین شکستمو وقتی خوردم که...

با عشق و امید گره هندزفریمو باز کردم ولی...

دیدم گوشیم شارژ نداره...

هنوز کمر راست نکردم!!!

.

.

.

یه آدمایی رو توی زندگیمون راه دادیم که مادراشونم به زور تو خونه راشون می دادن ! :|

.

.

.

 

جوک های طولانی

 

ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﯾﮏ ﮔﻮﺷﯽ ﺟﺪﯾﺪ ﺑﺨﺮﻡ ... ﺯﯾﺎﺩ ﺑﺮﺍﻡ ﭘﻮﻝ ﻭ ﻣﺎﺭﮐﺶ ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺲ :|

ﻓﻘﻂ ﺭﺍﺣﺖ ﺍﺯ ﺟﯿﺐ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺑﯿﺎﺩ ﺑﺴﻪ

ﮐﺴﯽ ﮔﻮﺷﯽ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﻣﺸﺨﺼﺎﺕ ﻣﯿﺸﻨﺎﺳﻪ؟

.

.

.

امروز سر جلسه امتحان ...

از ۵ تا سوال استاد، زیر ۲ تاش کامنت گذاشتم و ۳ تای دیگه را هم فقط لایک کردم :| .

.

.

.

 

جملات خنده دار جدید

 

یه رفیق دارم وقتی تو سانتافه‌اش به دخترا تیکه میندازه ۸۰% با لبخند جوابشو میدن..

یه بار اومد تو پراید من و تیکه انداخت به چند تا دختر خانم ...

و تازه اونجا بود که فهمید کچله :) ))

.

.

.

بعد عمری یه خبرنگار اونم خانوم , داشت باهام مصاحبه میکرد تو محلمون

منم بادی به غبغب انداخته بودم و خیلی شیک داشتم جوابشو میدادم

یهو یکی از اون طرف خیابون داد زد با این مصاحبه نکنید بابا

این اسگل محلمونه !

نیگا کردم دیدم داداشمه :|

.

.

.

دوستان عزیز بهم مشاوره میدید لطفا؟

به نظرتون بعد از این که فوق لیسانسم رو گرفتم

فلافلی بزنم یا آب هویجی !?!?

.

.

.

ﯾﻪ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﻣﺮﺩﻭﻧﮕﯽ ﺑﻪ ﺟﯿﺐ ﻧﺒﻮﺩ ؛ ﺑﻪ ﻣﺮﺍﻡ ﻭ ﻣﻌﺮﻓﺖ ﺑﻮﺩ !

.

.

.

 

متن های خنده دار کوتاه

 

یادش بخیر یه زمانی تلویزیون تبلیغ سس و رب رو میکرد و بعد میگفتن :

هزاااااااااااار سکه تمام بهار آزادی دو هزااااااااار نیم سکه...

الان دستمال توالت هم نمیتونن جایزه بدن !

.

.

.

یکی دیگه از دستاوردهای نسل ما این بوده که

ترمز دستی پیکان رو از کنار در راننده به بین صندلی راننده و شاگرد انتقال دادن !

.

.

.

یکی از فانتزیام همیشه این بود تو سیستم عامل ویندوز

یک مشکلی پیدا کنم بفرستم براشون

 

 

بعد بیل گیبس زنگ بزنه بگه مهندس لطفا بیا امریکا تو مجموعه من

دخترمم میدم بهت کنیزت باشه تا آخرررر عمرش خونه ماشین پول همه چی میدم بهت

بعد یک دقیقه سکوت بگم دلم میخواد

اما من متعلق به این مردم!

.

.

.

بعضی از آدما " خـــــــــــــــــــوب نمی بینن "

اما بدتر از اون اینه که :

" بعضی دیگه ، خوبـــــــــــــــــــــــی رو نمی بینن " !

.

.

.

یادتونه؟؟

بچه ک بودیم وقتی پاکنمون کثیف میشد میکشیدیمش به

دیوار یا قالی تا تمیز بشه؟

اینو چی؟؟

وقتی معلم واسه درس پرسیدن اسم بالایی یا پایینیمونو میخـوند

یجورایی حس معجزه بهمون دست میداد :)

.

.

.

این خارجی ها با ابداع کلمه lol به جای loud out laugh مثلا خواستن بگن

ما خیلی مبتکریم

اما قهرمانان ایران زمین با ابداع

خخخخخخ به جای ( خیلی خوبه خدایی خیلی خندیدیم خیر ببینی!! )

نقشه دشمنان رو نقش بر آب کردند !

.

.

.

داشتم تو اتوبان میرفتم دیدم یه بچه ای رو موتور خوابش برده بود

و داشت می افتاد باباش هم اصلا حواسش نبود.

رفتم کنارش هر چقدر بوق میزدم نمی فهمید.

آخرش رفتم جلوش و سرعتمو کم کردم تا ایستاد بهش گفتم :

پس چرا حواست به بچه ات نیس ؟؟؟

یدفعه دو دستی زد تو سرشو گفت :

اصغر پس ننت کوووووووو؟؟!!!!

.

.

.

ﻓﺮﺩﺍ ﻋﺮﻭﺳﯽ ﻓﺎﻣﯿﻠﻤﻮﻧﻪ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻩ ﻣﯿﮕﻪ ﻣﯿﺎﯼ؟؟؟

ﻣﯿﮕﻢ ﺍﺣﺘﻤﺎﻻ ﻣﯿﺎﻡ !!!.

ﻣﯿﮕﻪ ﺳﻌﯽ ﮐﻦ ﺑﯿﺎﯼ ﻣﺎ ﺭﻭ ﺷﻠﻮﻍ ﮐﺎﺭﯾﺎ ﻭ ﺩﻟﻘﮏ ﺑﺎﺯﯾﺎ ﻭ ﺩﯾﻮﻭﻧﻪ ﺑﺎﺯﯾﺎﺕ ﺣﺴﺎﺏ ﮐﺮﺩﯾﻢ !

ﻫﻤﯿﻦ ﺩﯾﮕﻪ ...ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﻓﺎﻣﯿﻞ ﺍﺯ ﻣﺎ ﺍﯾﻨﻪ ...

.

.

.

دختر : مامان خواستگاری که میخواد بیاد ازم ۲۳ سال بزرگتره

مادر : چی میگی؟ میخوای با یکی همسن بابات ازدواج کنی ؟

دختر : بهم گفته میخواد زنشو طلاق بده

مادر : مگه زنم داره ؟

دختر : آره سه تا هم بچه داره

مادر : وای خدای من ، آخ قلبم !

دختر : ولی خیلی پولداره ، چند تا برج ساخته که یکی از اونا برج میلاده !

مادر : بگو ببینم خیلی دوستش داری ؟!

.

.

.

اسممون و گذاشتن :ملیکا

خاله و دخترخاله ها بهم می گن : mel mel

دایی تا بهم میرسه میگه: مَلَکا ذکر تو گویم که تو پاکیو خدایی...

پسردایی کوچیکه ام بلد نبود بگه ملیگا میگفت: پیتیلا

بهنوش میگه: پیتیکا

عطیه میگه:ملی

استاد زبانمون آقای چمنی می گفت :میــلــیــکا

بعضی از فامیل های بابام میگن: مَـــلیکا

بعضی از دوستان عنایت دارن میگن : مِـــلیک

دخترخاله کوشولوم میگفت: میخا

حالا شده: میکا

بعد عمه ام امشب اس داده: چطوری پولیکا؟؟؟؟؟!!!! ­!!

:-) ))))))

اینجور اسم با مسما و انعطاف پذیری دارم من

نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: سه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 مجموعه اس ام اس های فلسفی و جدید

 

 

برای خــــــــــــــ­ــودت زندگی کن

برای دیگری زندگـــ­ـــــــــــــی باش . . .

.

.

.

هیچ سنجابی بخاطر پوست گران قیمت خود خوشبخت نشده است . . .

.

.

.

هرچقدر هم که ضعیف باشی

گاهی میتونی تکیه گاه باشی . . .

.

.

.

نسبت سطح بال زنبور به بدن او ، بسیار کم است

با توجه به قوانین آیرودینامیک، پرواز ممکن نیست

اما زنبور این را نمیداند و پرواز میکند . . .

.

.

.

بندی که پاره شد رو میشه گره زد

ولی همیشه یه گره باقی می مونه . . .

.

.

.

هرگاه قصد شوخی دارم، حقیقت را بیان می‌کنم

این بزرگترین شوخی جهان است . . .

(جرج برنارد شاو)

.

.

.

از جنگ بدتر هم هست : کسی که چیزی ندارد تا برایش بجنگد . . .

.

.

.

اس ام اس فلسفی

قدرت کلماتت را بالا ببر نه صدایت را

این باران است که باعث رشد گل میشود ، نه رعد و برق . . .

.

.

.

وقتی مردم از کسی تعریف می کنند

کمتر کسی باور می کند

ولی وقتی که از کسی بدگویی می کنند

همه باورشان می شود . . .

.

.

.

پیامک فلسفی

هیچوقت به کسى که بهت اعتماد داره ، دروغ نگو

هیچوقت به کسى که بهت دروغ میگه ، اعتماد نکن . . .

.

.

.

متن و اس ام اس ادبی

هیچ وقت کسی رو که در حاشــیه زندگیش هستی

در اولــویت زندگی قرار نده . . .

.

.

.

جملات قصار بزرگان

سوختن کمال عشق است

اما آنها که سوختن پروانه در آتش شمع را کمال عشق می‌دانند

کجایند که سوختن انسان در آتش عشق را به نظاره بنشینند؟

(سید مرتضی آوینی)

.

.

.

جهان سوم جائیست که مردمش بهجای حل مشکلاتشان

سعی میکنندبه بهترین شکل خود را با ان تطبیق دهند . . .


.

.

.

باران هم روی ستمگر می بارد و هم ستمدیده

ولی بیشتر روی ستمدیده می بارد

زیرا ستمگر چتر ستمدیده را ربوده است . . .

.

.

.


نه هر چشم بسته ای خواب است ، و نه هر چشم بازی بینا . . .

.

.

.

انســـــــــانهاى بــــــزرگ ،دو دل دارنــــــــد ؛

دلـــــى که درد مى کشـــــــــــد و پنهـــــــــــــــان است

و دلـــــــــــــــى که میخندد و آشکـــــــــــــــار است . . .

.

.

.

به جای پــــاکــــ کردن اشــــکـــهایتان

آنهایی که باعث گــــریـــــــــه تان می شوند را پــــاک کنید . . .

.

.

.

بـــه آرزوهــــای خـــویـش ایــــمـان بــیـاوریــد و

آنــــگونه نـــسبـت بــه آنــــها بـــانـدیشـید که

گویــــی بـــزودی رخ مـی دهـــنـد . . .

.

.

.

این یکی از تضادهای زندگی ماست

که آدم همیشه کار اشتباه را در بهترین زمان ممکن انجام میدهد . . .

( چــارلـی چـاپلـیـن )

.

.

.

بسیار شیرین مباش که تو را بخورند

و تلخ هم مباش که تو را دور افکنند . . .

.

.

.

چیزی ویرانگرتر از این نیست که دریابیم

فریب همان کسانی را خورده ایم که باورشان داشته ایم

(لئو بوسکالیا)

.

.

.

اینکه دیگران ما را آدم حساب نکنند یک چیز است

اما اینکه ما خودمان را آدم حساب نکنیم یک چیز دیگر است . . .

نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: سه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 تصاویری گیج کننده از خطای دید

نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 عکس هایی که در زمان مناسب گرفته شده اند




















نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 عکسهای بازیگران در افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم فجر










شیرین بینا



گلاره عباسی





بیتا فرهی ـ هنگامه قاضیانی ـ نیکی کریمی

طناز طباطبایی ـ پوران درخشنده

مریلا زارعی

 

مهناز افشار


هدیه تهرانی

زهرا داود نژاد و دخترش

روناک یونسی


مهراوه شریفی نیا

نیکی کریمی

الهام حمیدی


مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا


نیکی کریمی

گلاره عباسی


مریلا زارعی

پوران درخشنده ـ مریلا زارعی ـ طناز طباطبایی


نسرین مقانلو
 

گلاره عباسی

الهام حمیدی
 

بهاره کیان افشار و کورش تهامی



روناک یونسی ـ شهرزاد کمال زاده

 

شهرزاد کمال زاده ـ روناک یونسی



پوران درخشنده ـ مریلا زارعی ـ طناز طباطبایی

شهرزاد کمال زاده ـ روناک یونسی


مریلا زارعی


طناز طباطبایی

عکس های لاله اسکندری در حاشیه جشنواره فجر




نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

• حسادت؛
خاموش کردن شمع فردی دیگر، باعث نخواهد شد شمع شما درخشانتر نور افشانی کند.

*******
• هیچ گاه به قدرت واقعی خود پی نخواهید برد مگر اینکه قوی بودن، تنها گزینه باقی برای شما باشد.

*******
• کتاب زندگیتان را فقط به روی اندکی بگشایید.چون در این دنیا افراد بسیار اندکی هستند که درک فصلها برایشان اهمیت دارد. مابقی فقط کنجکاوند بدانند.

*******
• خوشبخت باشید. همان کسی باشید که می خواهید. اگر دیگران آن را دوست ندارند، بگذارید نداشته باشند. یادتان باشد "خوشبختی یک انتخاب است.” زندگی، راضی نگه داشتن همه نیست.

*******
• خدایا، امروز زندگیم را در دستان توانمندت قرار میدهم و به تو توکل می کنم که چراغ و هدایتگر راهم باشی.

*******
• اگر کسی با شما مشکل دارد، یادتان باشد که آن مشکل اوست، نه شما … انرژی خود را تسلیم منفی گرایی نکنید… ارزش شما خیلی بیشتر از آن است…

*******
• یکی از ساده ترین راه های خوشبخت ماندن این است که چیزهایی که باعث ناراحتیتان می شود را رها کنید.

*******
• یک رابطه خوب زمانی است که کسی پذیرای گذشته، پشتیبان امروز و مشوق فردایتان باشد.

*******
• وقت خود را بیهوده تلف توضیح دادن ها نکنید؛ مردم فقط آنچه را که دوست دارند بشنوند، میشنوند.

*******
• هدف اصلی ما در زندگی کمک کردن به دیگران است. اگر نمی توانید کسی را یاری کنید، لااقل صدمه ای به او نرسانید.

*******
• گاهی خراب کردن پل ها چیز بدی نیست… چون باعث می شود نتوانید به جایی برگردید که از همان ابتدا هرگز نباید قدم می گذاشتید.

*******
• جایی نمانید که مجبور باشند شما را تحمل کنند، جایی بروید که بودنتان را جشن بگیرند!

*******
• گدای عشق نباشید، بخشنده عشق باشید، انسان های زیبا همیشه خوب نیستند، اما انسان های خوب همیشه زیبایند.

*******
• عیوب دیگران را نبینید. به هر چیزی که به شما گفته می شود گوش ندهید. اگر کلامتان نامهربان است آن را نگویید. همیشه به دنبال خوبی های دیگران باشید. هر چیزی واقعیت نیست. فقط حرف های محبت آمیز بزنید.
نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: شنبه 14 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

  داستانک 
روزی، سنگتراشی که از کار خود ناراضی بود و احساس حقارت می کرد، از نزدیکی خانه بازرگـانی رد می شد. در باز بود و او خانه مجلل، باغ و نوکران بازرگان را دید و به حال خود غبطه خورد و با خود گفت: این بازرگان چقدر قدرتمند است! و آرزو کرد که مانند بازرگان باشد.

 

در یک لحظه، او تبدیل به بازرگانی با جاه و جلال شد. تا مدت ها فکر می کرد که از همه قدرتمند تر است، تا این که یک روز حاکم شهر از آنجا عبور کرد، او دید که همه مردم به حاکم احترام می گذارند حتی بازرگانان. مرد با خودش فکر کرد: کاش من هم یک حاکم بودم، آن وقت از همه قوی تر می شدم!

در همان لحظه، او تبدیل به حاکم مقتدر شهر شد. در حالی که روی تخت روانی نشسته بود، مردم همه به او تعظیم می کردند. احساس کرد که نور خورشید او را می آزارد و با خودش فکر کرد که خورشید چقدر قدرتمند است.

او آرزو کرد که خورشید باشد و تبدیل به خورشید شد و با تمام نیرو سعی کرد که به زمین بتابد و آن را گرم کند.
پس از مدتی ابری بزرگ و سیاه آمد و جلوی تابش او را گرفت. پس با خود اندیشید که نیروی ابر از خورشید بیشتر است، و تبدیل به ابری بزرگ شد.

کمی نگذشته بود که بادی آمد و او را به این طرف و آن طرف هل داد. این بارآرزو کرد که باد شود و تبدیل به باد شد. ولی وقتی به نزدیکی صخره سنگی رسید، دیگر قدرت تکان دادن صخره را نداشت. با خود گفت که قوی ترین چیز در دنیا، صخره سنگی است و تبدیل به سنگی بزرگ و عظیم شد.

همان طور که با غرور ایستاده بود، ناگهان صدایی شنید و احساس کرد که دارد خرد می شود. نگاهی به پایین انداخت و سنگتراشی را دید که با چکش و قلم به جان او افتاده است.

نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: شنبه 14 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 عکس های زیبا و رویایی از جزایر مالدیو

مجمع الجزایر مالدیو در جنوب غربی کرانه‌های هندوستان قرار گرفته و کوتاهترین فاصلهٔ آن تا کرانه‌های هند، ۶۰۰ کیلومتر است. مالدیو شامل ۱۱۹۲ جزیره مرجانی کوچک، مسطح و کم‌ارتفاع و شمار زیادی آبسنگ است که تنها ۲۰۲ جزیره از آنها مسکونی هستند،
برخی از جزایر مالدیو برای گردشگری اختصاص یافته‌اند. در این جزایر هتل‌هایی برای اقامت گردشگران ساخته شده که بیشتر کارمندان آن از مهاجران کشورهای همسایه هستند. گردشگران مستقیماّ از فرودگاه بین‌المللی ماله به این جزایر می‌آیند. مردم عادی مالدیو، ارتباط چندانی با گردشگران خارجی ندارند.



 


 

2

 

 

 

 


 



Dhon

 

8

9

 

10

11

 

2

 

4

15

 

16

17

 

18

 

 

19

0

 


 

23

 

25

26

 

27

8

 

9


1

 

2

33

 

نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: شنبه 14 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 شکار لحظه های ناب و دیدنی

























































































نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 عکس های جالب وزیبا
























































نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 عکس های دیدنی از ارتفاعات


































نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 عکس های جالب و دیدنی













نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 چشم اندازهای هوایی زیبا و دیدنی

در صورتی که عکس ها باز نمیشوند باید بالای ایمیل گزینه Show Image یا Display images below را بزنید
 لطفا تا باز شدن كامل عكسها شكیبا باشید



























































نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

چگـونه خـواب خـوشی داشتـه باشیـم؟

در جای خود جابجا می شوید، می چرخید، متکای خود را از زیر سرتان برمی دارید و روی سر می گذارید، رو اندازتان را با پا تکان می دهید و با آن یک توپ فوتبال پارچه ای می سازید، از خروپف همسر عزیز دلتان متعجب می شوید و به تنگ می آیید که چطور او مانند کودکی معصوم به خواب رفته و از شما غافل شده؛ بدتر از همه اینکه ترفند گوسفندچرانی شبانه نیز هیچ کمکی به شما نمی کند و نمی توانید بخوابید! خب حق دارید، هیچ فاجعه ای بدتر از بدخوابی و بی خوابی نیست! اگر دوست دارید راه حل هوشمندانه ای برای این مشکل بیابید با ادامه ایمیل همراه شوید ...
 فقط ۲۰ دقیقه فرصت دارید!
اگر نمی توانید در مدت زمان ۲۰ دقیقه به خواب ناز بروید، بلند شده و دست به کار خسته کننده ای بزنید تا چشمان تان گرم شود. نشستن در تاریکی شب یا خواندن دستوالعمل گارانتی یخچال فریزر می تواند کارهای مفیدی باشند! البته به هیچ وجه خود را در معرض نورهای تند و شدیدی چون تلویزیون یا مانیتور رایانه قرار ندهید؛ که این دست نورهای خیره کننده به مغز شما پیام بیدارباش را مخابره می کنند.

 چرت بعد ازظهر ممنوع!
بدین ترتیب مطمئن خواهید بود زمانی که به بالین می روید، کاملاً خسته و خواب آلود هستید. اگر هم به این چرت بعدازظهر به خصوص در روزهای جمعه آن هم بعد از تناول آبگوشت چرب و چیلی عمه لیلا عادت کرده اید، حداقل زمان خواب نیم روز خود را نهایتاً به یک ساعت یا کمتر کاهش دهید و ترجیحاً آن را تا پیش از ساعت ۱۵ به پایان برسانید.
 به برنامه روزانه وفادار باشید
حتی اگر در تعطیلات آخر هفته هستید نیز بکوشید تا در بازه ی زمانی همیشگی از خواب بیدار شده و به خواب بروید. اگر چرخه منظم خواب خود را حفظ کنید، نه تنها می توانید حس بهتری داشته باشید، بلکه تکلیف تان با خودتان نیز روشن است.

 ورزش پیش از خواب ممنوع!
از انجام تمرینات ورزشی، ۴ ساعت پیش از خواب خودداری کنید. گرچه ورزش های معمول می تواند خستگی لازم را برای خوابی راحت تامین نماید، اما نباید نزدیک زمان خواب به آنها همت گمارید. برای نیل به این مهم می توانید صبح زود یا بعدازظهرها به ورزش بپردازید.
 تشریفات ویژه برای خواب
مهم است که نشانه هایی به بدن نشان بدهید تا خود را برای خواب آماده نماید. گوش دادن به موسیقی آرامش بخش، مطالعه ۱۵ دقیقه ای یا نوشیدن چای بدون کافئین نظیر انواع چای سبز و دمنوش های گیاهی، یا انجام تمرینات آرام بخش از این موارد هستند.
 تخت خواب فقط برای خواب!
به هیچ وجه محل خواب خود را به جایی برای تماشای تلویزیون، مطالعه یا انجام بازی های ویدئویی با تبلت تازه تان تبدیل نکنید و فقط و فقط در آنجا بخوابید. بدین ترتیب زمانیکه به تخت می روید، بدن تان می داند زمان خواب فرا رسیده است ولاغیر!
 مواد غذایی محرک ممنوع!
۴ تا ۶ ساعت پیش از خواب از مصرف مواد غذایی حاوی مواد محرک نظیر کافئین، نیکوتین و الکل دوری کنید؛ که این مواد از به خواب رفتن شما پیشگیری می کنند. به همین خاطر باید از نوشیدن چای، قهوه، نوشابه های گازدار، شکلات و برخی داروها پیش از خواب اجتناب کرد. از این گذشته کشیدن سیگار نیز خواب شما را با مشکل مواجه می کند حتی اگر به صورت تفننی باشند.

اصولاً اگر به خواب خوب دلبسته اید باید شب هنگام از خوردن غذاهای سنگین یا مواد غذایی صنعتی نظیر انواع سوسیس، کالباس و از آن بدتر همبرگر دوری کنید؛ چون نه تنها ممکن است در این دست غذاها انواع انگشت دست و پای کارگران بیچاره را بیابید، بلکه خوابتان نیز با اختلال مواجه شده و از کابوس های شبانه نیز بی نصیب نباشید!

از طرف دیگر قرار نیست که خود را ریاضت بدهید، اگر واقعاً گرسنه تان است و روده هایتان با همدیگر کشتی می گیرند، به یک خوراکی کوچولو یا اسنک روی آورید. می گویند که مصرف لبنیات (مانند نوشیدن یک لیوان شیر گرم) یا خوردن چند برش کوچک از گوشت بوقلمون بسیار مفید خواهد بود. به خصوص اینکه این دو دسته از مواد غذایی حاوی ماده ای به نام تریپتوفان است که خواب آوری طبیعی محسوب می شود.
 گرفتن دوش آب گرم
اگر به دنبال خوابی راحت هستید از گرفتن دوش آب گرم آن هم حدوداً ۹۰ دقیقه پیش از خواب غفلت نکنید. بدین ترتیب با افزایش دمای خارجی بدن به کاهش دمای داخلی آن و بروز حالت خواب آلودگی کمک خواهید کرد.

 اتاق خواب آرام و راحت
اتاقی که بسیار گرم یا بسیار سرد است به هیچ وجه برای خواب مناسب نیست. اگر هم نور صبح گاهی شما را اذیت می کند، می توانید پنجره های اتاق را با پرده ای زیبا مسدود کنید یا اگر سر و صدای بیرون عاملی مزاحم است، بهتر است از پنجره های دو جداره با انواع گوشی های مخصوص خواب استفاده نمایید.
 خورشید، ساعت زیستی
صبح به محض آنکه از خواب برخواستید، به بیرون رفته و ۱۵ دقیقه را در زیر نور آفتاب به سر ببرید. باید به خود اجازه دهید تا نور طبیعی ساعت زیستی تان را تنظیم مجدد کنید و با تطبیق بیش از پیش با مادر طبیعت خود را به آرامشی جسمی برسانید.
 سحرخیز باش تا کامروا شوی
اگر واقعاً می خواهید از شر بی خوابی و بدخوابی راحت شوید باید کمر همت ببندید و صبح زود از خواب بیدار شوید. منظورمان از صبح زود، صبح زود سربازی ساعت 5:30 نیست، بلکه ساعت 6 – 7:30 زمانی ایده ال برای برخواستن از خواب ناز است. اگر هم به این سبک زندگی عادت ندارید باید یک هفته ای به خود سختی بدهید، ولی مطمئن باشید نتیجه ی کار بهتر از هر قرص آرام بخش یا خواب آور موجود در بازار است!

نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: 5 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

۱۵ راه برای اینکه زندگی کنید، نه اینکه فقط وجود داشته باشید!


 جک لندن گفته است، «درست‌ترین عملکرد انسان زندگی کردن است، نه وجود داشتن.» خیلی وقت‌ها اجازه می‌دهیم زندگی هر طور که دوست دارد بگذرد، هرچه که برایمان پیش می‌آورد را می‌پذیریم و امروزمان تفاوتی با دیروزمان ندارد. این نسبتاً طبیعی و راحت به نظر می‌رسد، به جز آن ندای همیشگی در مغزتان که می‌گوید، «وقتش رسیده کمی تغییر ایجاد کنی.»

برای آندسته از شما که دوست دارید از یکنواختی همیشگی نجات پیدا کنید، در زیر ۱۵ پیشنهاد ساده آورده‌ایم که کمکتان می‌کند استفاده بیشتری از زندگیتان ببرید -- زندگی را با تمام وجود تجربه کنید و از آن لذت ببرید.

قدردان آدم‌ها و چیزهای خوب در زندگیتان باشید -- گاهی  اوقات کارهایی که دیگران برایمان می‌کنند را نمی‌بینیم تا وقتیکه دیگر آن کارها را برایمان انجام نمی‌دهند. نباید اینطور باشید. برای چیزهایی که دارید، کسانی که دوستتان دارند و مراقبتان هستند، قدرشناس باشید. تازمانیکه روزی برسد که دیگر پیشتان نباشند، نمی‌فهمید که چه ارزشی برایتان دارند. از اطرافیانتان قدردانی کنید و خیلی زود خواهید دید که افراد بیشتری دورتان را می‌گیرند. قدردان زندگی باشید و خیلی زود متوجه می‌شوید که چیزهای بیشتری برای زندگی کردن در اختیار دارید. 

حرف‌های منفی دیگران را نادیده بگیرید -- اگر به دیگران اجازه دهید بیشتر از اینکه بازده‌ای به زندگیتان بدهند، از آن کسر کنند، تعادل زندگیتان بر هم خورده و بدون اینکه بفهمید اسیر منفی‌بافی خواهید شد. نظرات بی‌فایده و آزاردهنده دیگران را نادیده بگیرید. هیچکس حق قضاوت کردن درمورد شما را ندارد. ممکن است داستان زندگیتان را شنیده باشند اما مطمئناً نمی‌توانند حس و حالتان را درک کنند. شما هیچ کنترلی روی حرف‌های دیگران ندارید؛ اما کنترل اینکه به آنها اجازه بدهید این حرفها را به شما بزنند یا نه دست خودتان است. شما می‌توانید حرف‌های مسموم آنها را رد کنید تا به قلب و فکرتان آسیب نرسانند.
 
کسانیکه اذیتتان کرده‌اند را ببخشید -- اینکه دیگران را ببخشید به این معنی نیست که باز به آنها اعتماد کنید. فقط نباید وقتتان را برای متنفر شدن از کسانی که اذیتتان کرده‌اند تلف کنید چون باید حسابی مشغول دوست داشتن کسانی باشید که دوستتان دارند. اولین کسی که عذرخواهی می‌کند همیشه شجاع‌ترین است. و اولین کسی که می‌بخشد قوی‌ترین است. اولین کسی که می‌گذرد و از ناملایمات عبور می‌کند، شادترین است. پس شجاع باشید، قوی باشید و شاد. آزاد زندگی کنید.

 مان کسی باشید که واقعاً هستید -- اگر آنقدر خوش‌شانس باشید که چیزی داشته باشید که شما را از دیگران متمایز کند، به هیچ وجه آن را تغییر ندهید. خاص بودن باارزش است. در این دنیای دیوانه که سعی دارد شما را مثل بقیه کند، جرات این را پیدا کنید که خودِ فوق‌العاده‌تان باشید. و اگر بخاطر متفاوت بودن بقیه به شما خندیدند، شما هم بخاطر یکسان بودن به آنها بخندید. تنها ایستادن جرات زیادی می‌خواهد اما ارزشش را دارد. اینکه خودتان باشید بسیار ارزشمند است!

 به ندای درونیتان گوش دهید -- زندگی یا سفری پرمخاطره است یا هیچ چیز نیست. هیچوقت نمی‌توانیم با ادامه کارهایی که همیشه می‌کنیم، به چیزی تبدیل شویم که می‌خواهیم. تصمیم بگیرید که به ندای درونیتان گوش دهید نه نقطه‌نظرات بقیه آدمها. همان کاری را بکنید که ته قلبتان مطمئن هستید درست است. راه، راه خودتان است. ممکن است بقیه در این مسیر با شما همراه شوند اما هیچکس نمی‌تواند این راه را بجای شما بپیماید. و یادتان نرود که قدردان همه روزهای زندگیتان باشید. روزهای خوب شما را غرق در خوشبختی می‌کنند و روزهای بد تجربه‌تان را بالا می‌برند و بدترین روزها بهترین درس‌ها را به شما می‌دهند. 

 به استقبال تغییر بروید و از هرچه زندگی برایتان پیش می‌آورد لذت ببرید -- سخت‌ترین قسمت رشد کردن این است که چیزهایی که به آن عادت کرده‌اید را کنار بگذارید و با چیزهایی جلو روید که برایتان جدید است. بعضی‌وقت‌ها باید دست از نگران بودن، تعجب کردن، شک کردن بردارید و ایمان داشته باشید که همه چیز خوب پیش خواهد رفت. به سردرگمی‌هایتان بخندید، هوشیارانه در زمان حال زندگی کنید و از هر چه که زندگی برایتان پیش می‌آورد لذت ببرید. شاید آخر کار به آنجایی نرسید که ابتدا قصد داشتید، اما به همان جایی خواهید رسید که باید می رسیدید.

 روابطتان را هوشمندانه انتخاب کنید -- بهترین روابط فقط زمان‌هایی نیست که اوقات خوشی را می‌گذرانید، موانع و مشکلاتی که با هم روبه‌رو می‌شوید و این واقعیت که آخر همه آنها باز هم بگویید، «دوستت دارم» هم اهمیت دارد. و دوست داشتن کسی به این نیست که هر روز به او بگویید دوستت دارم، باید هر روز به هر طریقی که می‌توانید آن را به او نشان دهید. روابط باید عاقلانه انتخاب شوند. برای عشق ورزیدن عجله نکنید. آنقدر صبر کنید تا بالاخره عشقتان را پیدا کنید. اجازه ندهید تنهایی شما را به آغوش کسی بیندازد که می‌دانید به شما تعلق ندارد. زمانی عاشق شوید که آمادگی آن را داشته باشید، نه وقتی که تنها هستید. یک رابطه خوب ارزش صبر کردن را دارد.

 کسانی که دوستتان دارند را بشناسید -- به‌یادماندنی‌ترین افراد زندگی شما کسانی خواهند بود که زمانی دوستتان داشته‌اند که چندان دوست‌داشتنی نبوده‌اید. به این افراد در زندیگیتان خوب دقت کنید و شما هم دوستشان داشته باشید، حتی وقتی چندان دوست‌داشتنی رفتار نمی‌کنند. 

 خودتان را هم دوست داشته باشید -- اگر می‌توانید بچه‌ها را با وجود شلوغی‌هایی که می‌کنند دوست داشته باشید؛ اگر می‌توانید مادرتان را باوجود غرغرهایی که می‌کند دوست داشته باشید؛ اگر می‌توانید خواهر و برادرتان را بااینکه هیچوقت به حرفتان گوش نمی‌دهد دوست داشته باشید؛ اگر می‌توانید دوستتان را بااینکه فراموش می‌کند چیزهایی که قرض گرفته را پس بدهد دوست داشته باشید؛ در این صورت می‌دانید چطور می‌توان آدم‌هایی که کامل نیستند را دوست داشت. پس مطمئناً می‌توانید خودتان را هم دوست بدارید.

کارهای بکنید که در آینده از خودتان متشکر باشید -- کارهایی که هر روز انجام می‌دهید مهمتر از کارهایی است که هرازگاهی انجام می‌دهید. آنچه امروز انجام می‌دهید مهم است چون یک روز از زندگیتان را به ازای آن می‌دهید. سعی کنید کاری باشد که ارزش آن را داشته باشد.

 بخاطر همه مشکلاتی که ندارید، متشکر باشید -- پولدار شدن دو صورت دارد: اینکه هر چه بخواهید داشته باشید و دیگری اینکه به آنچه که دارید راضی باشید. همین حالا قدردان همه چیز باشید و مطمئن باشید که با این روش از هر لحظه از زندگیتان لذت خواهید برد. خوشبختی زمانی می‌آید که دست از شکایت کردن درمورد مشکلاتی که داریم برداریم و بخاطر همه مشکلاتی که نداریم شکرگزار باشیم. و به خاطر داشته باشید، برای به دست آوردن روزهای خوب، باید با روزهای بد زندگی بجنگید.

برای تفریح کردن وقت کافی بگذارید -- گاهی اوقات لازم است که چند قدم عقب بروید تا به همه چیز خوب نگاه کنید. هیچوقت نگذارید زندگیتان آنقدر با کار مشغول شود، ذهنتان آنقدر درگیر نگرانی شود، قلبتان آنقدر انباشته از ناراحتی‌ها و کینه‌های قدیمی شود که هیچ جایی برای تفریح کردن و لذت بردن نداشته باشید.
 

از کوچکترین چیزهای زندگی لذت ببرید -- بهترین چیزهای زندگی رایگان هستند. می‌توانید از ساده‌ترین لجظات زندگی نهایت لذت و شادی را ببرید. تماشای غروب آفتاب یا وقت گذراندن با یکی از اعضای خانواده و هزاران لذت کوچک دیگر رایگان در اختیار شماست. از آنها لذت ببرید چون ممکن است یک روز که به عقب نگاه کنید متوجه شوید که چیزهای بزرگی بوده‌اند.
 

این واقعیت را بپذیرید که گذشته امروز نیست -- اجازه ندهید گذشته حال و آینده شما را بدزدد. شاید به کارهایی که در گذشته کردید مفتخر نباشید اما اشکالی ندارد. گذشته گذشته است و قابل تغییر، قابل فراموشی یا پاک کردن از زندگیتان نیست. فقط باید آن را قبول کرد. همه ما دچار اشتباه می‌شویم، همه ما دچار مشکل می‌شویم و گاهی افسوس اتفاقات مختلف در گذشته‌مان را می‌خوریم. اما شما اشتباهاتتان نیستید، مشکلاتتان هم نیستید، و الان با قدرت شکل دادن به زمان حال و آینده‌تان اینجایید.
 

زمانی که باید بگذرید -- همیشه موضوع ترمیم چیزی که شکسته است نیست. بعضی روابط و موقعیت‌ها قابل ترمیم نیستند. اگر بخواهید به زور آنها را به هم بچسبانید، همه چیز فقط بدتر خواهد شد. گاهی‌اوقات باید از نو شروع کنید و چیزی بهتر بسازید. قدرت نه فقط در توانایی ادامه دادن بلکه در توانایی شروع دوباره با لبخندی روی لب‌ و عشقی در دل پدیدار می‌شود.

نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: 5 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

۱۵ راه برای اینکه بهتر زندگی کنید
جک لندن گفته است، «درست‌ترین عملکرد انسان زندگی کردن است، نه وجود داشتن.» خیلی وقت‌ها اجازه می‌دهیم زندگی هر طور که دوست دارد بگذرد، هرچه که برایمان پیش می‌آورد را می‌پذیریم و امروزمان تفاوتی با دیروزمان ندارد. این نسبتاً طبیعی و راحت به نظر می‌رسد، به جز آن ندای همیشگی در مغزتان که می‌گوید، «وقتش رسیده کمی تغییر ایجاد کنی.»

برای آندسته از شما که دوست دارید از یکنواختی همیشگی نجات پیدا کنید، در زیر ۱۵ پیشنهاد ساده آورده‌ایم که کمکتان می‌کند استفاده بیشتری از زندگیتان ببرید -- زندگی را با تمام وجود تجربه کنید و از آن لذت ببرید.

قدردان آدم‌ها و چیزهای خوب در زندگیتان باشید - گاهی  اوقات کارهایی که دیگران برایمان می‌کنند را نمی‌بینیم تا وقتیکه دیگر آن کارها را برایمان انجام نمی‌دهند. نباید اینطور باشید. برای چیزهایی که دارید، کسانی که دوستتان دارند و مراقبتان هستند، قدرشناس باشید. تازمانیکه روزی برسد که دیگر پیشتان نباشند، نمی‌فهمید که چه ارزشی برایتان دارند. از اطرافیانتان قدردانی کنید و خیلی زود خواهید دید که افراد بیشتری دورتان را می‌گیرند. قدردان زندگی باشید و خیلی زود متوجه می‌شوید که چیزهای بیشتری برای زندگی کردن در اختیار دارید.

حرف‌های منفی دیگران را نادیده بگیرید - اگر به دیگران اجازه دهید بیشتر از اینکه بازده‌ای به زندگیتان بدهند، از آن کسر کنند، تعادل زندگیتان بر هم خورده و بدون اینکه بفهمید اسیر منفی‌بافی خواهید شد. نظرات بی‌فایده و آزاردهنده دیگران را نادیده بگیرید. هیچکس حق قضاوت کردن درمورد شما را ندارد. ممکن است داستان زندگیتان را شنیده باشند اما مطمئناً نمی‌توانند حس و حالتان را درک کنند. شما هیچ کنترلی روی حرف‌های دیگران ندارید؛ اما کنترل اینکه به آنها اجازه بدهید این حرفها را به شما بزنند یا نه دست خودتان است. شما می‌توانید حرف‌های مسموم آنها را رد کنید تا به قلب و فکرتان آسیب نرسانند.

کسانیکه اذیتتان کرده‌اند را ببخشید - اینکه دیگران را ببخشید به این معنی نیست که باز به آنها اعتماد کنید. فقط نباید وقتتان را برای متنفر شدن از کسانی که اذیتتان کرده‌اند تلف کنید چون باید حسابی مشغول دوست داشتن کسانی باشید که دوستتان دارند. اولین کسی که عذرخواهی می‌کند همیشه شجاع‌ترین است. و اولین کسی که می‌بخشد قوی‌ترین است. اولین کسی که می‌گذرد و از ناملایمات عبور می‌کند، شادترین است. پس شجاع باشید، قوی باشید و شاد. آزاد زندگی کنید.

همان کسی باشید که واقعاً هستید - اگر آنقدر خوش‌شانس باشید که چیزی داشته باشید که شما را از دیگران متمایز کند، به هیچ وجه آن را تغییر ندهید. خاص بودن باارزش است. در این دنیای دیوانه که سعی دارد شما را مثل بقیه کند، جرات این را پیدا کنید که خودِ فوق‌العاده‌تان باشید. و اگر بخاطر متفاوت بودن بقیه به شما خندیدند، شما هم بخاطر یکسان بودن به آنها بخندید. تنها ایستادن جرات زیادی می‌خواهد اما ارزشش را دارد. اینکه خودتان باشید بسیار ارزشمند است!

به ندای درونیتان گوش دهید - زندگی یا سفری پرمخاطره است یا هیچ چیز نیست. هیچوقت نمی‌توانیم با ادامه کارهایی که همیشه می‌کنیم، به چیزی تبدیل شویم که می‌خواهیم. تصمیم بگیرید که به ندای درونیتان گوش دهید نه نقطه‌نظرات بقیه آدمها. همان کاری را بکنید که ته قلبتان مطمئن هستید درست است. راه، راه خودتان است. ممکن است بقیه در این مسیر با شما همراه شوند اما هیچکس نمی‌تواند این راه را بجای شما بپیماید. و یادتان نرود که قدردان همه روزهای زندگیتان باشید. روزهای خوب شما را غرق در خوشبختی می‌کنند و روزهای بد تجربه‌تان را بالا می‌برند و بدترین روزها بهترین درس‌ها را به شما می‌دهند.

به استقبال تغییر بروید و از هرچه زندگی برایتان پیش می‌آورد لذت ببرید
 - سخت‌ترین قسمت رشد کردن این است که چیزهایی که به آن عادت کرده‌اید را کنار بگذارید و با چیزهایی جلو روید که برایتان جدید است. بعضی‌وقت‌ها باید دست از نگران بودن، تعجب کردن، شک کردن بردارید و ایمان داشته باشید که همه چیز خوب پیش خواهد رفت. به سردرگمی‌هایتان بخندید، هوشیارانه در زمان حال زندگی کنید و از هر چه که زندگی برایتان پیش می‌آورد لذت ببرید.میگناir.شاید آخر کار به آنجایی نرسید که ابتدا قصد داشتید، اما به همان جایی خواهید رسید که باید می رسیدید.

روابطتان را هوشمندانه انتخاب کنید - بهترین روابط فقط زمان‌هایی نیست که اوقات خوشی را می‌گذرانید، موانع و مشکلاتی که با هم روبه‌رو می‌شوید و این واقعیت که آخر همه آنها باز هم بگویید، «دوستت دارم» هم اهمیت دارد. و دوست داشتن کسی به این نیست که هر روز به او بگویید دوستت دارم، باید هر روز به هر طریقی که می‌توانید آن را به او نشان دهید. روابط باید عاقلانه انتخاب شوند. برای عشق ورزیدن عجله نکنید. آنقدر صبر کنید تا بالاخره عشقتان را پیدا کنید. اجازه ندهید تنهایی شما را به آغوش کسی بیندازد که می‌دانید به شما تعلق ندارد. زمانی عاشق شوید که آمادگی آن را داشته باشید، نه وقتی که تنها هستید. یک رابطه خوب ارزش صبر کردن را دارد.

کسانی که دوستتان دارند را بشناسید - به‌یادماندنی‌ترین افراد زندگی شما کسانی خواهند بود که زمانی دوستتان داشته‌اند که چندان دوست‌داشتنی نبوده‌اید. به این افراد در زندیگیتان خوب دقت کنید و شما هم دوستشان داشته باشید، حتی وقتی چندان دوست‌داشتنی رفتار نمی‌کنند.

خودتان را هم دوست داشته باشید - اگر می‌توانید بچه‌ها را با وجود شلوغی‌هایی که می‌کنند دوست داشته باشید؛ اگر می‌توانید مادرتان را باوجود غرغرهایی که می‌کند دوست داشته باشید؛ اگر می‌توانید خواهر و برادرتان را بااینکه هیچوقت به حرفتان گوش نمی‌دهد دوست داشته باشید؛ اگر می‌توانید دوستتان را بااینکه فراموش می‌کند چیزهایی که قرض گرفته را پس بدهد دوست داشته باشید؛ در این صورت می‌دانید چطور می‌توان آدم‌هایی که کامل نیستند را دوست داشت. پس مطمئناً می‌توانید خودتان را هم دوست بدارید.

کارهای بکنید که در آینده از خودتان متشکر باشید - کارهایی که هر روز انجام می‌دهید مهمتر از کارهایی است که هرازگاهی انجام می‌دهید. آنچه امروز انجام می‌دهید مهم است چون یک روز از زندگیتان را به ازای آن می‌دهید. سعی کنید کاری باشد که ارزش آن را داشته باشد.

بخاطر همه مشکلاتی که ندارید، متشکر باشید - پولدار شدن دو صورت دارد: اینکه هر چه بخواهید داشته باشید و دیگری اینکه به آنچه که دارید راضی باشید. همین حالا قدردان همه چیز باشید و مطمئن باشید که با این روش از هر لحظه از زندگیتان لذت خواهید برد. خوشبختی زمانی می‌آید که دست از شکایت کردن درمورد مشکلاتی که داریم برداریم و بخاطر همه مشکلاتی که نداریم شکرگزار باشیم. و به خاطر داشته باشید، برای به دست آوردن روزهای خوب، باید با روزهای بد زندگی بجنگید.

برای تفریح کردن وقت کافی بگذارید - گاهی اوقات لازم است که چند قدم عقب بروید تا به همه چیز خوب نگاه کنید. هیچوقت نگذارید زندگیتان آنقدر با کار مشغول شود، ذهنتان آنقدر درگیر نگرانی شود، قلبتان آنقدر انباشته از ناراحتی‌ها و کینه‌های قدیمی شود که هیچ جایی برای تفریح کردن و لذت بردن نداشته باشید.

از کوچک ترین چیزهای زندگی لذت ببرید - بهترین چیزهای زندگی رایگان هستند. می‌توانید از ساده‌ترین لجظات زندگی نهایت لذت و شادی را ببرید. تماشای غروب آفتاب یا وقت گذراندن با یکی از اعضای خانواده و هزاران لذت کوچک دیگر رایگان در اختیار شماست. از آنها لذت ببرید چون ممکن است یک روز که به عقب نگاه کنید متوجه شوید که چیزهای بزرگی بوده‌اند.

این واقعیت را بپذیرید که گذشته امروز نیست - اجازه ندهید گذشته حال و آینده شما را بدزدد. شاید به کارهایی که در گذشته کردید مفتخر نباشید اما اشکالی ندارد. گذشته گذشته است و قابل تغییر، قابل فراموشی یا پاک کردن از زندگیتان نیست. فقط باید آن را قبول کرد. همه ما دچار اشتباه می‌شویم، همه ما دچار مشکل می‌شویم و گاهی افسوس اتفاقات مختلف در گذشته‌مان را می‌خوریم. اما شما اشتباهاتتان نیستید، مشکلاتتان هم نیستید، و الان با قدرت شکل دادن به زمان حال و آینده‌تان اینجایید.

زمانی که باید بگذرید - همیشه موضوع ترمیم چیزی که شکسته است نیست. بعضی روابط و موقعیت‌ها قابل ترمیم نیستند. اگر بخواهید به زور آنها را به هم بچسبانید، همه چیز فقط بدتر خواهد شد. گاهی‌اوقات باید از نو شروع کنید و چیزی بهتر بسازید. قدرت نه فقط در توانایی ادامه دادن بلکه در توانایی شروع دوباره با لبخندی روی لب‌ و عشقی در دل پدیدار می‌شود.

نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: 5 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

سخنانی زیبا از آنتونی رابینز

سخنانی زیبا از آنتونی رابینز
وقتی کسی از شما سوالی می‌پرسد که نمی‌خواهید پاسخ دهید، لبخندی بزنید و بگویید ...
حتی اگر خرافاتی نباشید، توصیه های خوب و قدرتمندی لابه لای این خط ها وجود دارد. این متن توسط مؤسسه ی آنتونی رابینز برای موفقیت شما فرستاده شده است.
  
1به مردم بیش از آنچه انتظار دارند بدهید و این کار را با شادمانی انجام دهید . 
2 با مرد یا زنی ازدواج کنید که عاشق صحبت کردن با او هستید. برای اینکه وقتی پیرتر می‌شوید، مهارت های مکالمه ای مثل دیگر مهارت ها خیلی مهم می‌شوند . 
3 همه ی آنچه را که می‌شنوید باور نکنید، همه ی آنچه را که دارید خرج نکنید و یا همان قدر که می‌خواهید نخوابید. 
4 وقتی می‌گویید: دوستت دارم. منظورتان همین باشد . 
5 وقتی می‌گویید :متاسفم. به چشمان شخص مقابل نگاه کنید . 
6 قبل از اینکه ازدواج کنید حداقل شش ماه نامزد باشید . 
7 به عشق در اولین نگاه باور داشته باشید . 
8 هیچ وقت به رؤیاهای کسی نخندید. مردمی که رؤیا ندارند هیچ چیز ندارند. 
9 عمیقاً و با احساس عشق بورزید. ممکن است آسیب ببینید ولی این تنها راهی است که به طور کامل زندگی می‌کنید . 
10 در اختلافات منصفانه بجنگید و از کسی هم نام نبرید . 
11مردم را از طریق خویشاوندانشان داوری نکنید . 
12 آرام صحبت کنید ولی سریع فکر کنید . 
13 وقتی کسی از شما سوالی می‌پرسد که نمی‌خواهید پاسخ دهید، لبخندی بزنید و بگویید :چرا می‌خواهی این را بدانی؟ 
14 به خاطر داشته باشید که عشق بزرگ و موفقیت های بزرگ مستلزم ریسک های بزرگ هستند . 
15 وقتی کسی عطسه می‌کند به او بگویید :عافیت باشد . 
 16 وقتی چیزی را از دست می‌دهید، درس گرفتن از آن را از دست ندهید . 
17 این سه نکته را به یاد داشته باشید: احترام به خود، احترام به دیگران و مسئولیت همه کارهایتان را پذیرفتن. 
18 اجازه ندهید یک اختلاف کوچک به دوستی بزرگتان صدمه بزند . 
19 وقتی متوجه می‌شوید که که اشتباهی مرتکب شده اید، فوراً برای اصلاح آن اقدام کنید . 
20 وقتی تلفن را بر می‌دارید لبخند بزنید، کسی که تلفن کرده آن را در صدای شما می‌شنود . 
21 زمانی را برای تنها بودن اختصاص دهید . 

نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: 5 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

خانه‌هایی که پولدارها برای سگشون میخرند!

 لطفا تا باز شدن كامل عكسها شكیبا باشید


 













خانه زیر با آب و برق و کولر و دیگر امکانات فقط برای این توله سگ درست شده










































 

خانه سگ پاریس هیلتون











نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: 5 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

به یاد مهربانی های پدری فداکار،معلمی دلسوز

شادروان

حاجی سیدجلیل بهروز

مراسم هفتمین روزدرگذشت ایشان ساعت15پنج شنبه تاریخ1391/11/05در (مشهدمقدس)آرامستان بهشت جوادالائمه(ع)ردیف11قطعه2گردهم می آییم

بی‌وجودت ای پدر مهر و وفا از خانه رفت

قمری شیدای ما از بام این کاشانه رفت

تا که ما شیدای مهر آن پدر گشتیم او

دل ز ما برکند و رخ برتافت چون پروانه رفت

ای فلک با من اگر مهر و وفا داری چرا

مهر تابانم چنین از جمع ما بیگانه رفت

شادمان بودیم ما در سایه‌ی مهرش ولی

قصه آخر شد سر آمد دور و این افسانه رفت

گوییا او با خدای خویش پیمان بسته بود

دل برید از ما چنین و بر سر پیمانه رفت

ما همه مشتاق دیدار رخش بودیم و او

رخ ز ما پوشید و اینسان عاشق و مستانه رفت

درشگفتم او چه از حق دید که‌اینسان با شتاب

همچو دانایی که بگریزد ز هر میخانه رفت

شکر لله چون که عمری با خلوص و خیر بود

عاقبت چون سرکشد این باده شکرانه رفت

تکیه‌گاه خانه‌ی ما بود اما عاقبت

از میان خانه‌ی ما اُستُن حنانه رفت

همچنان «سیمرغ» زیر سایه‌ی آن دولتش

رنگ و رویی داشتیم آن دولت فرزانه رفت

  [تصویر:  j651txnk6adykuff1p3a.gif]

نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: 5 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

به یک‏جایی از زندگی که رسیدی، ... 

www.AsanPic.com

به یک‏جایی از زندگی که رسیدی، می فهمی
اونی که زود میرنجه زود میره، زود هم برمیگرده.
ولی اونی که دیر میرنجه دیر میره، اما دیگه برنمیگرده
تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net
به یک‏جایی از زندگی که رسیدی، می فهمی
رنج را نباید امتداد داد باید مثل یک چاقو که چیزها را می‏بره و
 
از میانشون می‏گذره از بعضی آدم‏ها بگذری و
 
برای همیشه قائله رنج آور را تمام کنی.
تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netبه یک‏جایی از زندگی که رسیدی، می فهمی
بزرگ‌ترین مصیبت برای یک انسان اینه که
 
نه سواد کافی برای حرف زدن داشته‌باشه
 
نه شعور لازم برای خاموش ماندن.
تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net
به یک‏جایی از زندگی که رسیدی، می فهمی
مهم نیست که چه اندازه می بخشیم

بلکه مهم اینه که در بخشایش ما چه مقدار عشق وجود داره.
تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netبه یک‏جایی از زندگی که رسیدی، می فهمی
شاید کسی که روزی با تو خندیده رو از یاد ببری،
اما هرگز اونی رو که با تو اشک ریخته، فراموش نکنی.
تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net
به یک‏جایی از زندگی که رسیدی، می فهمی
توانایی عشق ورزیدن؛ بزرگ‌ترین هنر دنیاست.
تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

به یک‏جایی از زندگی که رسیدی، می فهمی

از درد های کوچیکه که آدم می ناله؛
ولی وقتی ضربه سهمگین باشه، لال می شه.
تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net
به یک‏جایی از زندگی که رسیدی، می فهمی
اگر بتونی دیگری را همونطور كه هست بپذیری و
هنوز عاشقش باشی؛ عشق تو کاملا واقعیه.
تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

به یک‏جایی از زندگی که رسیدی، می فهمی

همیشه وقتی گریه می کنی اونی که آرومت میکنه دوستت داره
اما اونی که با تو گریه میکنه عاشقته.
تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net
به یک‏جایی از زندگی که رسیدی، می فهمی
كسی كه دوستت داره، همش نگرانته.
به خاطر همین بیشتر از اینكه بگه دوستت دارم میگه مواظب خودت باش.
www.AsanPic.com

نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: 5 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

منتخبی از عکس های معروف زیبا و دیدنی









































































































نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: 5 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

جمـلاتی الـهام بخـش برای زنـدگی













































































نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: 5 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

جمـلاتی الـهام بخـش برای زنـدگی













































































نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

سخنانی زیبا از آنتونی رابینز

سخنانی زیبا از آنتونی رابینز
وقتی کسی از شما سوالی می‌پرسد که نمی‌خواهید پاسخ دهید، لبخندی بزنید و بگویید ...
حتی اگر خرافاتی نباشید، توصیه های خوب و قدرتمندی لابه لای این خط ها وجود دارد. این متن توسط مؤسسه ی آنتونی رابینز برای موفقیت شما فرستاده شده است.
  
1به مردم بیش از آنچه انتظار دارند بدهید و این کار را با شادمانی انجام دهید . 
2 با مرد یا زنی ازدواج کنید که عاشق صحبت کردن با او هستید. برای اینکه وقتی پیرتر می‌شوید، مهارت های مکالمه ای مثل دیگر مهارت ها خیلی مهم می‌شوند . 
3 همه ی آنچه را که می‌شنوید باور نکنید، همه ی آنچه را که دارید خرج نکنید و یا همان قدر که می‌خواهید نخوابید. 
4 وقتی می‌گویید: دوستت دارم. منظورتان همین باشد . 
5 وقتی می‌گویید :متاسفم. به چشمان شخص مقابل نگاه کنید . 
6 قبل از اینکه ازدواج کنید حداقل شش ماه نامزد باشید . 
7 به عشق در اولین نگاه باور داشته باشید . 
8 هیچ وقت به رؤیاهای کسی نخندید. مردمی که رؤیا ندارند هیچ چیز ندارند. 
9 عمیقاً و با احساس عشق بورزید. ممکن است آسیب ببینید ولی این تنها راهی است که به طور کامل زندگی می‌کنید . 
10 در اختلافات منصفانه بجنگید و از کسی هم نام نبرید . 
11مردم را از طریق خویشاوندانشان داوری نکنید . 
12 آرام صحبت کنید ولی سریع فکر کنید . 
13 وقتی کسی از شما سوالی می‌پرسد که نمی‌خواهید پاسخ دهید، لبخندی بزنید و بگویید :چرا می‌خواهی این را بدانی؟ 
14 به خاطر داشته باشید که عشق بزرگ و موفقیت های بزرگ مستلزم ریسک های بزرگ هستند . 
15 وقتی کسی عطسه می‌کند به او بگویید :عافیت باشد . 
 16 وقتی چیزی را از دست می‌دهید، درس گرفتن از آن را از دست ندهید . 
17 این سه نکته را به یاد داشته باشید: احترام به خود، احترام به دیگران و مسئولیت همه کارهایتان را پذیرفتن. 
18 اجازه ندهید یک اختلاف کوچک به دوستی بزرگتان صدمه بزند . 
19 وقتی متوجه می‌شوید که که اشتباهی مرتکب شده اید، فوراً برای اصلاح آن اقدام کنید . 
20 وقتی تلفن را بر می‌دارید لبخند بزنید، کسی که تلفن کرده آن را در صدای شما می‌شنود . 
21 زمانی را برای تنها بودن اختصاص دهید . 
نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 ۱۵ راه برای اینکه بهتر زندگی کنید

جک لندن گفته است، «درست‌ترین عملکرد انسان زندگی کردن است، نه وجود داشتن.» خیلی وقت‌ها اجازه می‌دهیم زندگی هر طور که دوست دارد بگذرد، هرچه که برایمان پیش می‌آورد را می‌پذیریم و امروزمان تفاوتی با دیروزمان ندارد. این نسبتاً طبیعی و راحت به نظر می‌رسد، به جز آن ندای همیشگی در مغزتان که می‌گوید، «وقتش رسیده کمی تغییر ایجاد کنی.»

برای آندسته از شما که دوست دارید از یکنواختی همیشگی نجات پیدا کنید، در زیر ۱۵ پیشنهاد ساده آورده‌ایم که کمکتان می‌کند استفاده بیشتری از زندگیتان ببرید -- زندگی را با تمام وجود تجربه کنید و از آن لذت ببرید.

قدردان آدم‌ها و چیزهای خوب در زندگیتان باشید - گاهی  اوقات کارهایی که دیگران برایمان می‌کنند را نمی‌بینیم تا وقتیکه دیگر آن کارها را برایمان انجام نمی‌دهند. نباید اینطور باشید. برای چیزهایی که دارید، کسانی که دوستتان دارند و مراقبتان هستند، قدرشناس باشید. تازمانیکه روزی برسد که دیگر پیشتان نباشند، نمی‌فهمید که چه ارزشی برایتان دارند. از اطرافیانتان قدردانی کنید و خیلی زود خواهید دید که افراد بیشتری دورتان را می‌گیرند. قدردان زندگی باشید و خیلی زود متوجه می‌شوید که چیزهای بیشتری برای زندگی کردن در اختیار دارید.

حرف‌های منفی دیگران را نادیده بگیرید - اگر به دیگران اجازه دهید بیشتر از اینکه بازده‌ای به زندگیتان بدهند، از آن کسر کنند، تعادل زندگیتان بر هم خورده و بدون اینکه بفهمید اسیر منفی‌بافی خواهید شد. نظرات بی‌فایده و آزاردهنده دیگران را نادیده بگیرید. هیچکس حق قضاوت کردن درمورد شما را ندارد. ممکن است داستان زندگیتان را شنیده باشند اما مطمئناً نمی‌توانند حس و حالتان را درک کنند. شما هیچ کنترلی روی حرف‌های دیگران ندارید؛ اما کنترل اینکه به آنها اجازه بدهید این حرفها را به شما بزنند یا نه دست خودتان است. شما می‌توانید حرف‌های مسموم آنها را رد کنید تا به قلب و فکرتان آسیب نرسانند.

کسانیکه اذیتتان کرده‌اند را ببخشید - اینکه دیگران را ببخشید به این معنی نیست که باز به آنها اعتماد کنید. فقط نباید وقتتان را برای متنفر شدن از کسانی که اذیتتان کرده‌اند تلف کنید چون باید حسابی مشغول دوست داشتن کسانی باشید که دوستتان دارند. اولین کسی که عذرخواهی می‌کند همیشه شجاع‌ترین است. و اولین کسی که می‌بخشد قوی‌ترین است. اولین کسی که می‌گذرد و از ناملایمات عبور می‌کند، شادترین است. پس شجاع باشید، قوی باشید و شاد. آزاد زندگی کنید.

همان کسی باشید که واقعاً هستید - اگر آنقدر خوش‌شانس باشید که چیزی داشته باشید که شما را از دیگران متمایز کند، به هیچ وجه آن را تغییر ندهید. خاص بودن باارزش است. در این دنیای دیوانه که سعی دارد شما را مثل بقیه کند، جرات این را پیدا کنید که خودِ فوق‌العاده‌تان باشید. و اگر بخاطر متفاوت بودن بقیه به شما خندیدند، شما هم بخاطر یکسان بودن به آنها بخندید. تنها ایستادن جرات زیادی می‌خواهد اما ارزشش را دارد. اینکه خودتان باشید بسیار ارزشمند است!

به ندای درونیتان گوش دهید - زندگی یا سفری پرمخاطره است یا هیچ چیز نیست. هیچوقت نمی‌توانیم با ادامه کارهایی که همیشه می‌کنیم، به چیزی تبدیل شویم که می‌خواهیم. تصمیم بگیرید که به ندای درونیتان گوش دهید نه نقطه‌نظرات بقیه آدمها. همان کاری را بکنید که ته قلبتان مطمئن هستید درست است. راه، راه خودتان است. ممکن است بقیه در این مسیر با شما همراه شوند اما هیچکس نمی‌تواند این راه را بجای شما بپیماید. و یادتان نرود که قدردان همه روزهای زندگیتان باشید. روزهای خوب شما را غرق در خوشبختی می‌کنند و روزهای بد تجربه‌تان را بالا می‌برند و بدترین روزها بهترین درس‌ها را به شما می‌دهند.

به استقبال تغییر بروید و از هرچه زندگی برایتان پیش می‌آورد لذت ببرید
 - سخت‌ترین قسمت رشد کردن این است که چیزهایی که به آن عادت کرده‌اید را کنار بگذارید و با چیزهایی جلو روید که برایتان جدید است. بعضی‌وقت‌ها باید دست از نگران بودن، تعجب کردن، شک کردن بردارید و ایمان داشته باشید که همه چیز خوب پیش خواهد رفت. به سردرگمی‌هایتان بخندید، هوشیارانه در زمان حال زندگی کنید و از هر چه که زندگی برایتان پیش می‌آورد لذت ببرید.میگناir.شاید آخر کار به آنجایی نرسید که ابتدا قصد داشتید، اما به همان جایی خواهید رسید که باید می رسیدید.

روابطتان را هوشمندانه انتخاب کنید - بهترین روابط فقط زمان‌هایی نیست که اوقات خوشی را می‌گذرانید، موانع و مشکلاتی که با هم روبه‌رو می‌شوید و این واقعیت که آخر همه آنها باز هم بگویید، «دوستت دارم» هم اهمیت دارد. و دوست داشتن کسی به این نیست که هر روز به او بگویید دوستت دارم، باید هر روز به هر طریقی که می‌توانید آن را به او نشان دهید. روابط باید عاقلانه انتخاب شوند. برای عشق ورزیدن عجله نکنید. آنقدر صبر کنید تا بالاخره عشقتان را پیدا کنید. اجازه ندهید تنهایی شما را به آغوش کسی بیندازد که می‌دانید به شما تعلق ندارد. زمانی عاشق شوید که آمادگی آن را داشته باشید، نه وقتی که تنها هستید. یک رابطه خوب ارزش صبر کردن را دارد.

کسانی که دوستتان دارند را بشناسید - به‌یادماندنی‌ترین افراد زندگی شما کسانی خواهند بود که زمانی دوستتان داشته‌اند که چندان دوست‌داشتنی نبوده‌اید. به این افراد در زندیگیتان خوب دقت کنید و شما هم دوستشان داشته باشید، حتی وقتی چندان دوست‌داشتنی رفتار نمی‌کنند.

خودتان را هم دوست داشته باشید - اگر می‌توانید بچه‌ها را با وجود شلوغی‌هایی که می‌کنند دوست داشته باشید؛ اگر می‌توانید مادرتان را باوجود غرغرهایی که می‌کند دوست داشته باشید؛ اگر می‌توانید خواهر و برادرتان را بااینکه هیچوقت به حرفتان گوش نمی‌دهد دوست داشته باشید؛ اگر می‌توانید دوستتان را بااینکه فراموش می‌کند چیزهایی که قرض گرفته را پس بدهد دوست داشته باشید؛ در این صورت می‌دانید چطور می‌توان آدم‌هایی که کامل نیستند را دوست داشت. پس مطمئناً می‌توانید خودتان را هم دوست بدارید.

کارهای بکنید که در آینده از خودتان متشکر باشید - کارهایی که هر روز انجام می‌دهید مهمتر از کارهایی است که هرازگاهی انجام می‌دهید. آنچه امروز انجام می‌دهید مهم است چون یک روز از زندگیتان را به ازای آن می‌دهید. سعی کنید کاری باشد که ارزش آن را داشته باشد.

بخاطر همه مشکلاتی که ندارید، متشکر باشید - پولدار شدن دو صورت دارد: اینکه هر چه بخواهید داشته باشید و دیگری اینکه به آنچه که دارید راضی باشید. همین حالا قدردان همه چیز باشید و مطمئن باشید که با این روش از هر لحظه از زندگیتان لذت خواهید برد. خوشبختی زمانی می‌آید که دست از شکایت کردن درمورد مشکلاتی که داریم برداریم و بخاطر همه مشکلاتی که نداریم شکرگزار باشیم. و به خاطر داشته باشید، برای به دست آوردن روزهای خوب، باید با روزهای بد زندگی بجنگید.

برای تفریح کردن وقت کافی بگذارید - گاهی اوقات لازم است که چند قدم عقب بروید تا به همه چیز خوب نگاه کنید. هیچوقت نگذارید زندگیتان آنقدر با کار مشغول شود، ذهنتان آنقدر درگیر نگرانی شود، قلبتان آنقدر انباشته از ناراحتی‌ها و کینه‌های قدیمی شود که هیچ جایی برای تفریح کردن و لذت بردن نداشته باشید.

از کوچک ترین چیزهای زندگی لذت ببرید - بهترین چیزهای زندگی رایگان هستند. می‌توانید از ساده‌ترین لجظات زندگی نهایت لذت و شادی را ببرید. تماشای غروب آفتاب یا وقت گذراندن با یکی از اعضای خانواده و هزاران لذت کوچک دیگر رایگان در اختیار شماست. از آنها لذت ببرید چون ممکن است یک روز که به عقب نگاه کنید متوجه شوید که چیزهای بزرگی بوده‌اند.

این واقعیت را بپذیرید که گذشته امروز نیست - اجازه ندهید گذشته حال و آینده شما را بدزدد. شاید به کارهایی که در گذشته کردید مفتخر نباشید اما اشکالی ندارد. گذشته گذشته است و قابل تغییر، قابل فراموشی یا پاک کردن از زندگیتان نیست. فقط باید آن را قبول کرد. همه ما دچار اشتباه می‌شویم، همه ما دچار مشکل می‌شویم و گاهی افسوس اتفاقات مختلف در گذشته‌مان را می‌خوریم. اما شما اشتباهاتتان نیستید، مشکلاتتان هم نیستید، و الان با قدرت شکل دادن به زمان حال و آینده‌تان اینجایید.

زمانی که باید بگذرید - همیشه موضوع ترمیم چیزی که شکسته است نیست. بعضی روابط و موقعیت‌ها قابل ترمیم نیستند. اگر بخواهید به زور آنها را به هم بچسبانید، همه چیز فقط بدتر خواهد شد. گاهی‌اوقات باید از نو شروع کنید و چیزی بهتر بسازید. قدرت نه فقط در توانایی ادامه دادن بلکه در توانایی شروع دوباره با لبخندی روی لب‌ و عشقی در دل پدیدار می‌شود.
نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 دیدنی های امروز

جشنواره رام کردن گاو در هند
هند

خرید از فروشگاه های آتن همزمان با آغاز فصل حراجی ها
حراجی
جنگ پرنده ها در هند
تجمع اعتراضی مصری ها در مقابل سفارت عربستان در قاهره در اعتراض به دستگیری یک فعال حقوق بشر مصری در عربستان

قاهره
انتقال جسد خلبان کشته شده فرانسوی در جریان مداخله نظامی در مالی به پاریس
یک مرد چینی در یانجی  با دوام آوردن 45 دقیقه و 7 ثانیه در برف رکورد جهانی تماس مستقیم بدن با برف را شکست
برف
نیروهای نظامی فرانسه در فرودگاه شهر باکامو مالی
نیروهای نظامی فرانسه
بدون شرح!
بدون شرح

بدون شرح

بدون شرح

بدون شرح

بدون شرح

بدون شرح
نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 از سفید شدن موی سرتان پیشگیری کنید

  خوراکی هائی همچون نخودفرنگی، قارچ، آجیل، لوبیا، عدس، گوجه فرنگی، موز، آلو، سویا و سیب زمینی از جمله غذاهائی هستند که مقدار قابل توجهی مس را در خود جای داده اند. 
تجربیات نشان می دهد کمبود فلزاتی همچون منگنز ، روی ، تیتانیوم ، آهن و مس از عوامل اصلی در سفید شدن و شکنندگی موها به حساب می آیند. 
 
طبق نظر متخصصان تغذیه ، افراد که دچار سفیدی مو هستند باید میوه هائی همچون سیب، گلابی، هلو و همۀ میوه هائی که سرشار از فلزات گوناگون خصوصا فلز منگنز هستند و نیز مصرف سبزیجاتی همچون سیر ، پیاز ، موسیر و تره که دارای منگنز هستند را در برنامۀ غذائی خود بگنجانند. 
 
مصرف مواد غذائی حاوی مس و منگنز در جلوگیری از سفیدی مو بسیار مؤثر است. 
 
یافته های موجود نشان می دهد در میان داروهای گیاهی، جوشاندۀ سبوس گندم، مصرف سنبل الطیب، خوردن روزانه ۱ قاشق مربا خوری از مخلوط پودر سبوس برنج و شکر یا نبات سائیده شده و قرار دادن نان جو در دستور رژیم غذائی نیز در حفظ رنگ مو و کاهش موهای سفید مؤثر است. 
 
مس نیز از جمله عناصری است که می تواند بر پوست و مو تاثیر بگذارد و حتی از سفید شدن مو هم جلوگیری می کند. 
 
خوراکی هائی همچون نخودفرنگی، قارچ، آجیل، لوبیا، عدس، گوجه فرنگی، موز، آلو، سویا و سیب زمینی از جمله غذاهائی هستند که مقدار قابل توجهی مس را در خود جای داده اند. 
 
فقط پیری مو را سفید نمی کند. کمبود ویتامین ب12، بیماری تیروئید، سیگار کشیدن (سرعت سفید شدن مو در سیگاری ها، چهار برابر افراد غیر سیگاری است)، کم خونی، رژیم های سخت و طولانی مدت، عوامل ارثی، بیماری ها و افزایش گلبولهای سفید خون نیز باعث سفیدی زود هنگام و بیش از حد موها می شود.
نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 7 عادتی که برای موفقیت باید کنار بگذارید

فقط انجام کارهای ساده. برای چه کارهایی بیشتر وقت می‌گذارید؟ کارهای مهم، فوری یا کارهای ساده روزانه؟ اگر بیشتر وقت خود را به کارهای جزئی و کم‌اهمیت می‌گذرانید، باید روند خود را تغییر دهید.
همه ما خیلی وقت‌ها لیستی از کارهایی که باید انجام بدهیم آماده می‌کنیم. اما درمورد کارهایی که باید از آنها دست بکشیم چطور؟

افراد موفق کارهایی که در زیر عنوان می‌کنیم را انجام نمی‌دهند اما این احتمال وجود دارد که شما هنوز انجامشان می‌دهید. همین امروز تصمیم بگیرید و این کارها را به لیست کارهای کنارگذاشتنی اضافه کنید.

1. بهانه آوردن. افراد موفق دیگران را مقصر نمی‌کنند و بهانه نمی‌آورند و از بدشانسی‌شان شکایت نمی‌کنند. آنها مسئولیت کامل زندگی خود را بر عهده می‌گیرند. آنها می‌دانند که موفقیت و شکست در دستان خود آنهاست. پس سعی نکنید خود را قربانی جلوه دهید یا بهانه‌ بیاورید.

2. بی مقصد پیش رفتن. افراد موفق برنامه دارند. زندگی آنها جهت و مقصد دارد. هیچوقت بی اراده کاری نمی‌کنند و بی مقصد پیش نمی‌روند به امید اینکه بهترین‌ها برایشان اتفاق بیفتد. آنها برای خود هدف تعیین می‌کنند و بعد برای رسیدن به آن برنامه‌ریزی می‌کنند. اگر شما از آن دسته آدمهای هرچه پیش آید خوش آید هستید، از این رویکرد دست بکشید و شروع به برنامه‌ریزی کنید.

3. تمام روز نشستن پای کامپیوتر (یا بدتر از آن تلویزیون). درست است که کارهای مهم زیادی را می‌توانید پشت کامپیوتر انجام دهید اما نباید همه روزتان را به آن بگذرانید. بیرون رفته و با آدمها ملاقات کنید.

4. به تاخیر انداختن کارها. تعویق در کارها دشمن موفقیت است. روی هدفتان تصمیم بگیرید، کارهایی که باید انجام دهید را لیست کرده، اولویت‌بندی نموده و آغاز به کار کنید.

5. فقط انجام کارهای ساده. برای چه کارهایی بیشتر وقت می‌گذارید؟ کارهای مهم، فوری یا کارهای ساده روزانه؟ اگر بیشتر وقت خود را به کارهای جزئی و کم‌اهمیت می‌گذرانید، باید روند خود را تغییر دهید. باید اول روی کارهای مهمتر تمرکز کنید، کارهایی که شما را به سمت هدفتان پیش می‌برند. تا جاییکه می‌توانید کارها و فعالیت‌های بی‌ارزش را نادیده بگیرید.

6. نشستن در جلسات بیهوده. آیا در محل‌کار وقتتان را در جلسات بی‌ارزش تلف می‌کنید؟ خیلی از کارمندان شرکت‌ها این وضعیت را دارند. هر جلسه‌ای باید یک هدف، دستورکار و یک مدیر ماهر داشته باشد که کمک کند جلسه از هدف اصلی خود دور نشده و روی همان متمرکز بماند. در جلسات بیهوده و ضعیف شرکت نکنید—فقط خلاصه آن را از دیگران بگیرید.

7. محدود کردن جاه‌طلبی‌هایتان. افراد موفق باور شگرفی به خود دارند و جاه‌طلب هستند و استانداردهای بالایی برای زندگی خود در نظر می‌گیرند. آیا شما خودتان را پایین می‌کشید؟ اعتمادبه‌نفستان را از دست داده‌اید؟ از اول شروع کنید. برای خودتان اهداف بلندپروازانه تعیین کنید. مهارت‌ها، استعدادها و دستاوردهایتان را به خود یادآور شوید و هر روز به خودتان انگیزه بدهید.

اگر بتوانید از فعالیت‌های بی‌ارزش و منفی که انجام می‌دهید دست بکشید، خود را به موفقیت نزدیک‌تر خواهید کرد. از انجام کارهایی که می‌دانید فقط وقتتان را تلف می‌کند خودداری کنید و شروع به ساخت موفقیتتان کنید.
نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , ssb.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com